music

Saturday, August 16, 2008

putera 1 dan 2..

Sebenarnya tak tahu nak arrange gambar2 ni macamana. setiap kali add image even after the sentence tapi image tetap duduk kat atas..

Semua image jadi bercampur...

Oklah....kat bawah ni gambar AHMAD BAIHAQI, putera ke-2 kami.











Rasanya tadi saya dah terposkan surat kosong.....maklumlah budak2 baru belajar. Ha..sambungan cerita saya pasal anak2 saya. Yang sulung AHMAD LUTFILHADI dah makin besar ....Gambar2 kat bawah ni semuanya wajah2 lutfi terkini.


Genap umur lutfi setahun 4 bulan, saya lahirkan pulak anak ke-2 namanya AHMAD BAIHAQI pada 6/7/07. Sekarang baru pandai jalan...tengah duk kemaruk jalan macam orang mabuk...Alhamdulillah... Tak sangka orang yang susah dapat anak macam saya ni akhirnya dapat 2 orang dengan jarak yang begitu dekat...

For those yang masih belum dapat anak... harap jangan cepat berputus asa. Usaha dan usaha lagi... bagi saya usaha yng paling berkesan asdalah berkunjung ke RUmah ALLAH... Doa depan KAABAH..InsyaAllah dimakbulkan...

Rasanya cukuplah dulu cerita pasal keluarga saya... next time saya akan share something yang lebih berfaedah, InsyaAllah...

2 comments:

kin hashim said...

salam wan... tahniah! da berkecimpung dalam dunia blogging nih! :)..menarik dunia blogging nih...selamat mengexplore!

YuS~N3 said...

Salam k'wan...ler..sama la plak..takpe la..ada chemistry la tu..hehehe..dah ada 2 putera yer?yus dah 2 puteri..hehe..selamat berblog la yer!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sudi-sudilah tinggalkan kenangan di sini. Moga Ukhuwwah berpanjangan..TQ

PERMATA HATIKU....